ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Kolektiv pedagogů Autor: neudeven
Popis: Výukové opory pro formativní hodnocení v MŠ jsou zaměřeny na zavádění formativního hodnocení do MŠ. Jedná se o program DVPP, sborník námětů pro zavádění formativní hodnocení do praxe v MŠ, videa, prezentace, podklady závěrečné konference projektu, Desatero FOHO, soubor doporučené literatury, evaluaci projektu apod. Typy souborů: Word, PDF, videa - T.mp4, ppt, pptx. Oblast vzdělávání - předškolní vzdělávání, individualizace vzdělávání v MŠ, poskytování zpětné vazby, výsledky učení, formativní hodnocení, reflexe, techniky formativního hodnocení, Základní strategie, které učitel využívá ve své práci. Základní podmínky pro použití formativního hodnocení v prostředí MŠ. Formy hodnocení, různá forma, různý účel. Funkce hodnocení. Sebehodnocení jako prostředek, ale i cíl výuky. DESATERO. Přehled deseti zásadních oblastí, které přímo souvisí s problematikou zavádění formativního hodnocení do MŠ. Podklady a inspirace pro učitele v MŠ. Seznámení s technikami, využitelnými v prostředí mateřské školy. Popisný jazyk a jeho používání v praxi. Zpětná vazba-konkrétní poskytnutí zpětné vazby s popisným jazykem. Videoukázky a jejich rozbor, reflexe. Hromadný hlasovací systém jako jedna z nejpoužívanějších technik. Využití různých pomůcek při sebehodnocení dětí. Portfolio dítěte. Portfolio pedagoga. Komunikace učitelky s dítětem nad portfoliem-reflexe videoukázky z praxe mateřské školy. Karel Starý, Jana Smolková. "
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory