ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: kolektiv autorů PPUČ; koordinace Lenka Urbanová; věcní garanti Bořivoj Brdička, Daniela Růžičková, Ondřej Neumajer Autor: neudeven
Popis: URL: https://ucitel21.rvp.cz/kompetence/prehled-oblasti Profil Učitel21 je nástroj pro mapování digitálních kompetencí učitelů, založený na Evropském rámci digitálních kompetencí DigCompEdu. Učitel si může zaznamenat své know-how v jedné z 22 kompetencí rámce DIGCOMPEDU a najít si k nim relevantní doporučené další zdroje. Aplikace dlouhodobě spolupracuje s portálem SPOMOCNÍK na Metodickém portálu RVP.CZ. 22 kompetencí rámce DIGCOMPEDU: 1. PROFESNÍ ZAPOJENÍ (1.1 PRACOVNÍ KOMUNIKACE; 1.2 ODBORNÁ SPOLUPRÁCE; 1.3 REFLEKTIVNÍ PRAXE; 1.4 SOUSTAVNÝ PROFESNÍ ROZVOJ) 2. DIGITÁLNÍ ZDROJE (2.1 VÝBĚR DIGITÁLNÍCH ZDROJŮ; 2.2 TVORBA A ÚPRAVA DIGITÁLNÍCH ZDROJŮ; 2.3 ORGANIZACE, OCHRANA, SDÍLENÍ DIGITÁLNÍCH ZDROJŮ) 3. VÝUKA (3.1 VYUČOVÁNÍ; 3.2 VEDENÍ ŽÁKA; 3.3 SPOLUPRÁCE ŽÁKŮ; 3.4 SAMOSTATNÉ UČENÍ ŽÁKŮ) 4. DIGITÁLNÍ HODNOCENÍ (4.1 STRATEGIE HODNOCENÍ; 4.2 ANALÝZA VÝUKOVÝCH VÝSLEDKŮ; 4.3 ZPĚTNÁ VAZBA A PLÁNOVÁNÍ) 5. PODPORA ŽÁKA (5.1 PŘÍSTUPNOST A INKLUZE; 5.2 DIFERENCIACE A INDIVIDUALIZACE; 5.3 AKTIVIZACE ŽÁKŮ) 6. PODPORA DIGITÁLNÍCH KOMPETENCÍ ŽÁKŮ (6.1 INFORMAČNÍ A MEDIÁLNÍ GRAMOTNOST; 6.2 DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE A SPOLUPRÁCE; 6.3 TVORBA DIGITÁLNÍHO OBSAHU; 6.4 ODPOVĚDNÉ POUŽÍVÁNÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ; 6.5 ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ PROSTŘEDNICTVÍM DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ) Součástí výstupu je Evropský rámec digitálních kompetencí učitelů (DigCompEDU) URL: https://gramotnosti.pro/digcompedu Tento dokument je doporučením Evropské komise členským zemím, jak definovat potřebné digitální kompetence učitelů. Navazuje na již dříve vypracovaný rámec digitálních kompetencí evropského občana (The Digital Competence Framework for Citizens) a spotřebitele (The Digital Competence Framework for Consumers) i na definici digitálně fungující vzdělávací organizace (Framework for Digitally Competent Educational Organisations). Zavádí jednotné pojetí a společnou terminologii s cílem zvýšit porozumění a usnadnit spolupráci v rámci vzdělávání. ISBN 978-92-79-73494-6 Materiál je schválen poradou vedení MŠMT pro tvorbu vzdělávacích programů a akreditací v oblasti DVPP a přípravě budoucích učitelů.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Webová stránka
Autor: Daniela Růžičková, Ondřej Neumajer Autor: neudeven
Popis: URL: https://gramotnosti.pro/workshopDIGCOMPEDU Článek popisuje workshop, prostřednictvím kterého jsou účastníci z řad pedagogických pracovníků seznámeni metodami kritického myšlení s rámcem digitálních kompetencí učitelů DigCompEdu na té úrovni, že budou schopni začít přemýšlet o svých digitálních kompetencích a plánovat jejich další rozvoj.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Článek
Autor: tým PPUČ Autor: neudeven
Popis: Dokumentace k systému Profil Učitel 21.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Článek
Autor: Bořivoj Brdička Autor: neudeven
Popis: Analýza počátečního stavu realizace dílčího úkolu vládou sledované Strategie digitálního vzdělávání
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Publikace
Autor: Lenka Urbanová a kolektiv Autor: neudeven
Popis: Výsledky pilotního provozu a sběru dat ze škol k produktu Profil Škola 21.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Jiné