Autor: Jana Mikešová, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Bezobratlí živočichové naší zahrady v hodině Přírodopisu v šesté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Jaromíra Gregárková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Aritmetický průměr, obsah obdélníka v hodině Matematiky v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Eva Kafková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Slovní úlohy o pohybu v hodině Matematiky v deváté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor obsahuje dvě ukázky zadání úkolu. "
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Jaromíra Gregárková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Inzerát, dopis v hodině Českého jazyka v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Marta Kuchaříková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Kraje ČR – Zlínský kraj, v časocé dotaci 2 vyučovací hodiny (vyučovací blok) v hodině Zeměpisu v čtvrté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor zahrnuje přílohy – kartičky se Zlínským krajem, pracovní list a text z učebnice."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Jaromíra Gregárková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Desetinná čísla – porovnávání, zaokrouhlování, sčítání (odčítání) v hodině Matematiky v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor zahrnuje přílohy – ukázka zadání, vypracováné úlohy žáků a žákyň a hodnocení učitelky."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Marta Kuchaříková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Živočichové – savci, v hodině Přírodovědy v čtvrté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor zahrnuje přílohy – zadání úkolu v Google učebně, ukázky vypracování úkolu a slovní hodnocení."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Hana Křivánková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Hodiny – určování času v hodině Matematiky v druhé třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Jaromíra Gregárková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Popis osoby – popis Marťánka podle obrázku (hodnocení domácí práce) v hodině Českého jazyka v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor zahrnuje přílohy – ukázka zadání úkolu a žáky vypracované popisy s ilustracemi. "
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Jaromíra Gregárková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Desetinná čísla – sčítání, odčítání, porovnávání a zaokrouhlování v hodině Matematiky v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor zahrnuje přílohy – ukázka zadání, bonusový úkol. K přípravě je k dispozici také video s ukázkou. "
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Ivana Buchtová, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Státní svátky v průběhu roku v hodině Vlastivědy v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Jitka Šidláková, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Písemné dělení dvouciferným číslem v hodině Matematiky v páté třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Ivana Buchtová, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: Ukázka námětu do výuky s propracovanými kritérii hodnocení pro výuku Anglického jazyka v 7. třídě ZŠ. Zadání úkolu je recept najednoduché jídlo. Součástí souboru jsou ukázky vypracovaných úkolů žáků a žákyň a popisná zpětná vazba poskytnutá učitelkou.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Dagmar Bouchalová, Jitka Šidláková, Jana Mikešová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázky sebehodnocení žáků z různých škol a různých hodin.
1. a 2. ukázka se skládá z hodnotící tabulky k souhrnnému opakování v matematice, kdy žáci vyplňují kolik příkladů měli správně, sebehodnocení zvládnuté kompetence dle škály a zaznačení pomocí smajlíku svůj vlastní pocit z učení.
3. ukázka sleduje sebehodnocení žáka s předem připravenými okruhy (v čem jsem se zlepšila + důkaz, co mi pomáhá, co je lehké, co je obtížné apod) a součástí hodnocení je také pohled rodiče. Na sebereflexi žáka navazuje zpětná vazba učitelky.
4. ukázka předkládá zadání učitele v online učebně s cílem úkolu a důkazem o učení a následně vypracované úkoly žáků s pomocí Jamboardu."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Dagmar Bouchalová, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Ohleduplné chování k přírodě a ochrana přírody – odpovědnost lidí, ochrana a tvorba životního prostředí, ochrana rostlin a živočichů, likvidace odpadů v hodině Prvouky v první třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe)."
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Ivana Buchtová, Jiří Vorlíček, Jana Kratochvílová
Autor: neudeven
Popis: "Ukázka učitelské přípravy na výuku s tématem Sloveso HAVE GOT v čase přítomném, kladné tvary, procvičování v hodině Anglického jazyka v druhé třídě ZŠ.
Učitelka během přípravy využila nástroj ""Příprava na výuku"", který ma za cíl učitelům napomoci v cílování učební hodiny/učebního celku a na základě stanoveného cíle zvolit vhodné prostředky k jeho dosažení (kritéria úspěchu, výukové strategie, individualizace výuky, průběžné sledování procesu učení, zhodnocení a reflexe).
Soubor obsahuje ukázku kartiček do výuky. "
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Příklad dobré praxe