ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Kolektiv autorů NPI ČR Autor: neudeven
Popis: Materiál vychází z Metodiky intenzivní podpory a Manuálu SRP a přináší inspiraci prostřednictvím reálných a ověřených příkladů dobré praxe při zavádění a rozvoji procesů strategického řízení a plánování ve školách. Tento materiál doplňuje Manuál SRP a poskytuje konkrétnější vhled do procesů, technik a nástrojů strategického řízení a plánování ve školách využitelný v praxi ředitele školy. Přináší i motivaci a vzkazy ředitelů zapojených do intenzivní podpory. Dokument je ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: Mgr. František Eliáš Autor: neudeven
Popis: Materiál přináší doporučenou strukturu strategického plánu rozvoje školy, doporučený postup pro stanovení vize, strategických cílů školy a postupných kroků k jejich dosažení a způsob jejich zaznamenání. Slouží vedení školy pro orientaci v procesu rozvoje školy a hodnocení pokroku školy. Dokument je ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: Mgr. Petr Valenta, Ph.D. Autor: neudeven
Popis: Materiál vychází z Metodiky poskytování intenzivní podpory a Manuálu SRP. Přináší jasné, stručné a přesné informace k realizaci analytické, plánovací, implementační a evaluační fáze intenzivní podpory pro školní koordinátory rozvoje formou jednoduchého a stručného průvodce. Dokument je ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: Mgr. František Eliáš, PaedDr. Leoš Tesárek, Mgr. Vladimíra Chaloupková Autor: neudeven
Popis: Materiál navazuje na dokument Manuál strategického řízení a plánování ve školách. Obsahuje základní teoretické a praktické informace pro vytvoření plánu evaluace, který pokrývá tvorbu a realizaci strategického plánu rozvoje školy včetně školního akčního plánu. Slouží vedení školy pro plánované, systematické zjišťování a vyhodnocování míry úspěšnosti plnění strategického plánu rozvoje školy (školních akčních plánů). Získané zkušenosti, dovednosti i evaluační strategie mohou posloužit také pro evaluaci činnosti školy v širších souvislostech. Dokumenty jsou ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: Kolektiv autorů NPI ČR Autor: neudeven
Popis: Tento materiál slouží k nastavení cílů dalšího rozvoje pedagogického pracovníka i cest, jak těchto cílů dosáhnout, a to na základě identifikace silných a slabých stránek pedagogického pracovníka i příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí. Zároveň sleduje naplňování těchto cílů. V závěru jde o celkovou reflexi činností pedagogického pracovníka a provázanost s dalšími činnostmi. Materiál je určen jak pedagogickým pracovníkům, tak i ředitelům a širšímu vedení škol. Dokument je ve formátu pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: Kolektiv autorů NPI ČR Autor: neudeven
Popis: Materiál shrnuje následující výstupy: Vzorová struktura učitelského portfolia - možná podoba učitelského portfolia jako součást soustavy dokumentů, které slouží pedagogickým pracovníkům pro prezentaci vlastního profesního rozvoje a vedení školy a poskytuje informace o kvalitě práce pedagoga. Vzorová struktura portfolia ředitele - obsahuje možnou strukturu portfolia ředitele, které slouží pro prezentaci vlastní historie řízení školy, poskytuje informace o kvalitě práce ředitele a předkládá přehled a doklady jeho profesního rozvoje. Sebehodnotící dotazník pro učitele - slouží pro autoevaluaci činnosti učitele, vede k reflexi průběhu a výsledků vlastní výukové praxe a je jedním z nástrojů pedagogického vedení ve škole a profesního rozvoje pedagoga. Sebehodnotící dotazník pro ředitele - slouží pro autoevaluaci činnosti ředitele, vede k reflexi řídících procesů ve škole a procesů pedagogického vedení. Je jedním z nástrojů profesního rozvoje ředitele. Vzorový zápisový arch hodnoticího rozhovoru - obsahuje možný vzor zápisového archu hodnoticího rozhovoru ředitele s pedagogem, který je součástí hodnocení dosažení cílů definovaných v plánu profesního rozvoje učitele. Slouží řediteli školy ke sledování profesního rozvoje učitele. Vzor hospitačního záznamu - obsahuje doporučenou strukturu dokumentu a instrukce k vyplnění. Je součástí nástrojů hodnocení pedagoga. Soubor těchto výstupů je určen ředitelům, širšímu vedení škol a pedagogickým pracovníkům. Materiál je ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: PaedDr. Josef Rydlo, PaedDr. Leoš Tesárek a kolektiv autorů Autor: neudeven
Popis: Materiál slouží ke komplexnímu uchopení problematiky profesního rozvoje pedagogických pracovníků. Je určen ředitelům a širšímu vedení škol. Seznamuje ředitele a širší vedení škol s procesy a nástroji profesního rozvoje pedagogických pracovníků. Poskytuje praktická a ověřená doporučení pro hodnocení práce pedagogů, nastavení plánu jejich rozvoje a jeho vyhodnocování. Věnuje se i problematice řízení pracovního výkonu. Text je doplněn formuláři, které mohou čtenáři využít v praxi. Součástí materiálu je příklad dobré praxe. Dokument je ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Autor: Mgr. František Eliáš, Mgr. Petr Valenta, Ph.D. (eds.) a kolektiv autorů Autor: neudeven
Popis: Materiál je určen ředitelům a širšímu vedení škol a slouží jako praktický průvodce strategickým řízením a plánováním ve školách. Provádí je jednotlivými fázemi a kroky strategického řízení a plánování a obsahuje prověřené postupy, které lze v praxi využít. Na tento Manuál navazují další dokumenty, které doplňují a rozšiřují informace a doporučení zde uvedené a nabízí nástroje pro zpracování výstupů jednotlivých fází strategického řízení a plánování. Jsou to například: Vzorový plán rozvoje školy, Plán evaluace školy, Manuál benchlearningu pro školy a Příklady dobré praxe. Dokument je ve formátu PDF.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci