ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Lenka Pavlasová, Lukáš Rokos, Zuzana Čábelová, Milena Mikesková, Štěpánka Zikmundová Autor: neudeven
Popis: Příspěvek patří mezi další výstupy vzdělávacího modulu Člověk a příroda - Přírodopis. Nízký podíl induktivní výuky (spočívající ve vyvozování obecného na základě dílčích poznatků) oproti výuce deduktivní a využívání myšlenkových operací nižší úrovně (zapamatování apod.) je častým problémem výuky přírodopisu (přírodních věd). Z tohoto důvodu je žádoucí šířit mezi učiteli příklady dobré praxe a sdílet navzájem vyzkoušené postupy. K tomuto cíli by chtěl přispět i tento článek, který přináší konkrétní námět na výuku, včetně výukových materiálů a doporučení vyplývajících z jejich praktického ověření v praxi. A) Formát: PDF; b) Oblast vzdělávání: Člověk a příroda - Přírodopis; c) Cílová skupina: 1. a 2. stupeň ZŠ; d) Tematické zaměření: Allenovo pravidlo propojující zoologii a ekologii ve výuce přírodopisu; e) Typ materiálu: příspěvek; f) Dílčí témata výstupu: popis a průběh výukových aktivit, vysvětlení zjištěných výsledků, diskuze, závěr; h) Využité formy: návrhy výukových metod pro práci s Allenovým pravidlem; i) Použité metody: induktivní metoda výuky; j) Nejdůležitější pojmy: Výuka přírodopisu, otevřené bádání, Allenovo pravidlo.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Článek