Autor: Robert Mimra a kol.
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci a odborná veřejnost
d) umělecké vzdělávání – témata Inkluze a Technologie
e) soubor textů, který popisuje konferenci (program, speakeři a lektoři, informace k projektu)
f) úvodní slovo, program konference, speakeři, témata konference, informace včetně seznamu tištěných publikací
g) informace ke konferenci
h) soubor textů ke konferenci
i) soubor informací
j) konference, inkluze, technologie, umění, vzdělávání; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5eb9eef9a9ba8ab739f70fec_2.3.4_bro%C5%BEura_web.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: prof. PhDr. Veronika Broulíková, MgA. Aneta Hegiyová, Mgr. et BcA. Radka Kulichová, Mgr. et MgA. Markéta Kunášková, Mgr. Kristýna Voříšková, PaedDr., Mgr. Hana Žáčková, Mgr. Barbora Čalkovská, Mgr. et Mgr. Jana Pechancová, Bc. Lenka Barvínková, DiS.
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci
d) umělecké vzdělávání – výtvarný obor
e) podněty k didaktikám pro učitele uměleckých škol a učitele uměleckých předmětů na ZŠ a SŠ
f) podněty k didaktikám pro učitele uměleckých oborů; kapitoly umělecké vzdělávání osob se sluchovým postižením, význam inkluzivního uměleckého vzdělávání pro žáky se SVP, možnosti podpory studentů s postižením a znevýhodněním na vysokých školách, text pro dirigenty školních souborů
g) didaktické materiály pro učitele a výukové jednotky pro žáky ZUŠ, ZŠ a SŠ
h) výklad
i) výklad
j) inkluze, vzdělávání, speciální pedagogika, didaktika, sluchové postižení; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ec06dbccc566b912ac4e18a_4.2_prilohy.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Jiří Stárek
Autor: neudeven
Popis: a) plakát ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci, rodiče a žáci ZUŠ
d) umělecké vzdělávání – všechny obory ZUŠ
e) publikace je určena jako inspirace a návod pro zamyšlení jak pedagogům a ředitelům ZUŠ, tak rodičům a případně žákům ZUŠ
f) plakát obsahu graficky zpracované teze pro ředitele a učitele ZUŠ, rodiče a žáky ZUŠ
g) publikace pro ped. pracovníky a ředitel ZUŠ, rodiče a žáky ZUŠ
h) výklad
i) výklad
j) inkluze, vzdělávání, výuka, rodič, učitel, ředitel; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ea5411d6cee889187ac2199_cesta_k_inkluzivni_skole.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: úvodní slovo: MgA. Robert Mimra; teoretická část: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.; PaedDr. Jan Slavík, CSc.; Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.; reflexe modelových lekcí: kol. autorů
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci
d) umělecké vzdělávání – výtvarný obor
e) podněty k didaktikám pro učitele uměleckých škol a učitele uměleckých předmětů na ZŠ a SŠ
f) podněty k didaktikám k výuce výtvarného oboru na ZUŠ; kapitoly výtvarná výchova pro inkluzivní vzdělávání a současný stav inkluzivního vzdělávání, oborová pedagogická diagnostika ve výtvarném oboru, konceptová analýza kazuistiky „Projekt Max“, modelové lekce a jejich ověření v praxi a výukové jednotky ‒ reflexe modelových lekcí
g) didaktické materiály pro učitele a výukové jednotky pro žáky ZUŠ, ZŠ a SŠ
h) projektová výuka, skupinová práce
i) projektová výuka
j) inkluze, vzdělávání, výtvarný obor, didaktika, speciální pedagogika; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Pavla Baxová, Radka Dimitrovová, Iva Hrubá, Michaela Kadlecová, Libuše Kejlová, Petra Killarová, Petr Maceček, Robert Mimra, Bohuslava Převrátilová, Jiří Stárek, Katarína Uhlířová, Lucie Valentová, Jana Vlačihová, Iva Zahořová a učitelé ZUŠ Praha 10-Hostivař
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci
d) umělecké vzdělávání – všechny obory ZUŠ
e) publikace je určena pedagogickým pracovníkům základních uměleckých škol
f) publikace obsahu odpovědi z dotazníku pro učitelů ZUŠ Praha 10-Hostivař, které reagují na teze z plakátu Cesta k inkluzivní škole, text k pedagogické diagnostice a reflexe učitelů k výuce žáků se SVP
g) publikace pro pedagogické pracovníky ZUŠ
h) výklad
i) výklad
j) inkluze, vzdělávání, výuka, učitel, žák; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ebda75a3a76704bebc9923b_6.1.5_almanach.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Jiří Stárek a Lucie Valentová
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) vedoucí pedagogičtí pracovníci
d) umělecké vzdělávání – všechny obory ZUŠ
e) publikace je určena ředitelům a vedoucím pracovníkům základních uměleckých škol
f) publikace se věnuje zavádění inkluze na základních uměleckých školách, součástí textu jsou praktické návody pro ředitele ZUŠ, tipy na práci s pedagogickým sborem a rodiči žáků, základní informace k legislativě
g) publikace pro ředitele a vedoucí pracovníky ZUŠ
h) výklad
i) výklad
j) inkluze, vzdělávání, školská legislativa, výuka, učitel; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5e58185a59a63b31e7f32f72_manual_pro_reditele.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Jan Pfeiffer a Marianna Sršňová
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci ZŠ, SŠ, gymnázií, ZUŠ a umělci
d) všechny typy škol (ZŠ, SŠ, gymnázia, ZUŠ)
e) publikace je určena učitelům ZŠ, SŠ, gymnázií, ZUŠ a umělcům, kteří spoupracují se ZŠ, SŠ a gymnázii
f) manuál obsahuje návody pro učitele a umělce, kteří připravují školních projekt v rámci spolupráce učitelů a umělců, případy školního projektu jsou popsány krok po kroku
g) publikace pro pedagogické pracovníky ZŠ, SŠ, gymnázií a ZUŠ a aktivní umělce
h) projektová výuka
i) projektová výuka
j) spolupráce, inkluze, umění, výuka, vzdělávání; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5df102235910f33cdff6433f_Podpora%20spolupr%C3%A1ce%20u%C4%8Ditel%C5%AF%20a%20um%C4%9Blc%C5%AF.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Patrik Bartizal, Marcel Gabriel, Gabriela Gyömberová, Pavel Humhal, Kristýna Kratochvílová, Vladimíra Křenková, Iva Novotná, Jan Pfeiffer, Nikola Polívková, Hana Prchlíková, Štěpánka Prýmková, Tereza Richtrová, Marianna Sršňová a Kristýna Šraierová
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci ZŠ, SŠ, gymnázií, ZUŠ a umělci
d) všechny typy škol (ZŠ, SŠ, gymnázia, ZUŠ)
e) publikace je určena učitelům ZŠ, SŠ, gymnázií, ZUŠ a umělcům, kteří spoupracují se ZŠ, SŠ a gymnázii
f) publikace obsahuje detaily vybraných školních projektů, které byly realizovány ve šk. roce 2018/2019, dále je v textu souhrnná informace o školních projektech z projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti a tipy, jak realizovat školní projekty na různých typech škol
g) publikace pro pedagogické pracovníky ZŠ, SŠ, gymnázií a ZUŠ a aktivní umělce
h) projektová výuka
i) projektová výuka
j) spolupráce, inkluze, umění, výuka, vzdělávání; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5e581848e09d21e46362ecd9_priklady_dobre_praxe.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: kol. autorů
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci
d) umělecké vzdělávání – hudební obor
e) podněty k didaktikám pro učitele uměleckých škol a učitele uměleckých předmětů na ZŠ a SŠ
f) podněty k didaktikám k výuce hudební nauky, žáků se zrakovým postižením, improvizace, skladby, hry na dechové dvojplátkové a žesťové nástroje, hry na kytaru, cembalo a bicí nástroje
g) didaktické materiály pro učitele a výukové jednotky pro žáky ZUŠ, ZŠ a SŠ
h) projektová výuka, skupinová práce
i) projektová výuka
j) inkluze, vzdělávání, hudebna, zpěv, speciální pedagogika, didaktika; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ed54430ef876f1f678cf13a_4.2_ho_web.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Barbora Sklenáková
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání a umělecké předměty ZŠ a SŠ
c) pedagogičtí pracovníci ZUŠ, ZŠ a SŠ
d) všechny typy škol (ZUŠ, ZŠ, SŠ)
e) publikace je určena učitelům ZUŠ, ZŠ a SŠ
f) publikace se věnuje strukturovanému dramatu a výuce žáků se SVP; autorka téma rozvádí v kapitolách Řeč, Čtení, Psaní, Soustředění, Rytmus, Motorika, Změna nálad, druhá část publikace popisuje výstavbu strukturovaného dramatu
g) publikace pro pedagogické pracovníky ZUŠ, ZŠ a SŠ
h) výklad
i) výklad
j) strukturované drama, divadlo, inkluze, vzdělávání, umění; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5eb9efbe2f6df0a4e80c3df2_8.1.3_publikace_web.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: Diana Nováková a kol.
Autor: neudeven
Popis: a) publikace ve formátu PDF
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci
d) umělecké vzdělávání – hudební obor
e) publikace je určena pedagogickým pracovníkům uměleckých škol
f) publikace obsahu informace k práci s inkluzivními žákovskými skupinami ve školních souborech, nabízí příklady aktivit z projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovní příležitosti, popisuje soubory Gymnázia a Hudební školy hl. m. Prahy, ZUŠ a nabízí výstupy dvou dotazníkových šetření
g) publikace pro pedagogické pracovníky uměleckých škol
h) výklad
i) výklad
j) inkluze, školní soubor, orchestr, dirigent, hudba; odkaz na výstup: https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5eb9ee7094102b0e4b2023bd_2.2_publikace_web.pdf
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Publikace
Autor: kolektiv autorů
Autor: neudeven
Popis: a) on-line kurzy v LMS Moodle (2 samostatné e-kurzy)
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci v uměleckých oborech
d) umělecké vzdělávání – hudební obor
e) e-kurzy, které shrnují didaktické materiály pro výuku improvizace a skladby
f) e-kurzy, které nabízí výukové jednotky pro předmět Improvizace pro klávesové, dechové a smyčcové nástroje a výukové jednotky pro předmět Skladba (využití technologií, výroba vlastních hud. nástrojů, práce s lidovou písní a říkadly, struktura kompozice a další témata)
g) e-kurz
h) výklad, projektová výuka
i) projektová výuka
j) e-learning, inkluze, vzdělávání, improvizace, skladba; odkaz na výstup: E-learningové kurzy – e-kurz improvizace a e-kurz skladby na ZUŠ
pozn.: pro vstup do e-kurzů je potřeba získat přihlašovací údaje na emailu office@portedo.cz
e-kurz ‒ improvizace
https://www.euromoodle.cz/course/view.php?id=178
e-kurz ‒ skladba
https://www.euromoodle.cz/course/view.php?id=179
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Online kurz
Autor: Miloslav Khas
Autor: neudeven
Popis:
a) tři webinář (videozáznamy)
b) umělecké vzdělávání
c) pedagogičtí pracovníci v hudebním oboru
d) umělecké vzdělávání – hudební obor
e) první a druhý webinář se věnují e-learningovému kurzu pro výuku hudební nauky v inkluzivních žákovských skupinách, třetí webinář představuje možnosti programu Garageband, které jsou využitelné ve výuce hudebního oboru na ZUŠ
f) základní informace o práci v LMS Moodle, představení obsahu e-kurzu pro žáky se SVP v hudební nauce, textování v Moodlu a další, základní informace o programu Garageband, práce se zvuky, využívání padů a záznamu zvuku
g) webinář
h) výklad
i) výklad
j) vzdělávání, inkluze, hudba, technologie, Garageband; Webináře k využití technologií v hudebním oboru
Webinář k e-kurzu hudební nauky pro žáky se SVP ‒ plná verze
https://youtu.be/Kc4YQ9HZIQ4
Webinář k e-kurzu hudební nauky pro žáky se SVP ‒ zkrácená verze
https://youtu.be/vfaAzTp_zDM
Webinář k programu Garageband ve výuce hudebního oboru
https://youtu.be/aOp8I4F65GI
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Video