ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: PaedDr. Ivo Kalvínský Autor: neudeven
Popis: Text popisuje historii implementace supervize do praxe pomáhajících profesí v ČR. Dále se podrobněji věnuje popisu základních supervizních modelů, požadavkům na profesní přípravu supervizora, obtížím a překážkám v supervizi a etickým otázkám supervizní práce. V empirické části pak shrnuje výsledky dvouleté supervizní práce v SPC a PPP napříč republikou, které se do projektu zapojily. Jedním z výstupů je zjištění, že supervize má vysoce pozitivní vliv na otevřenost komunikace a zlepšení kooperace pracovníků jednotlivých SPZ. V závěru jsou uvedena doporučení pro způsob zahájení supervize na pracovišti a další systémová a organizační doporučení, včetně obecného modelu rozpočtu a financování. Text je ve formátu pdf a je určen odborné veřejnosti z řad pedagogických pracovníků ve školství.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Strategické, metodické a analytické dokumenty a odborné zprávy
Autor: Mgr. Michal Nesládek Autor: neudeven
Popis: Předmětem této zprávy je vyhodnocení evaluačního dotazníkového šetření zaměřeného na hodnocení realizované supervize v ŠPZ v rámci projektu KIPR. Evaluace byla provedena z pohledu supervizorů. Šetření bylo realizováno v srpnu 2019, jednalo se o online dotazníkové šetření za pomocí nástroje Formuláře Google. Dotazník měl celkem 20 otázek a prostor pro závěrečné poznámky. 6 otázek bylo otevřených, u 9 otázek byla použita pětistupňová hodnotící škála (1-nejvíce, 5-nejméně). Vzor dotazníku je v příloze č. 1. V případě, že jeden supervizor realizoval supervizi na více pracovištích, měl dle pokynů vyplnit dotazník za každé pracoviště zvlášť. Celkem bylo vyplněno 23 platných dotazníků (13 za PPP, 10 za SPC) od 16 supervizorů (9 za PPP i SPC). Pomocí hodnotících škál byl hodnocen vliv supervize na vybrané charakteristiky týmů (sledován byl stav na začátku a na konci supervize). Analyzována byla statistická významnost sledovaných změn – k výpočtům byl využit neparametrický Wilcoxonův párový test, výpočty byly provedeny v programu Stata. Text je ve formátu pdf a je určen odborné veřejnosti z řad pedagogických pracovníků ve školství.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Strategické, metodické a analytické dokumenty a odborné zprávy