ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: PhDr. Lenka Průšová, Ph.D., PhDr. Alena Plšková, PhDr. Václava Tomická, Ph.D., PaedDr. Zuzana Kaprová, Mgr. Nataša Habarta Alešová, PhDr. Ana Adamovičová, Ph.D., PhDr. Jiří Hasil, Ph.D., prof. PhDr. Marie Čechová, DrSc., doc. PhDr. Ludmila Zimová, CSc. Autor: neudeven
Popis: Metodika se vzdělávacím obsahem reflektuje témata vzdělávacích programů realizovaných v rámci vzdělávacího modulu 4.7. Včasné rozpoznání potřeby podpory u žáků s rizikem školního neúspěchu. Témata jsou zaměřena zejména na současné problémy rodin, např. formy týrání, zanedbávání a zneužívání dětí (syndrom CAN), problematika náhradní rodinné péče či rozvod rodičů. Dalším velkým blokem je téma primární logopedické prevence, které je věnováno učitelům předškolního vzdělávání a přípravných tříd základních škol. Posledním předkládaným tématem je žák cizinec ve vzdělávacím procesu. Specifické potřeby dětí, které přichází z jiného jazykového a kulturního prostředí jsou pro řady odborníků ze ŠPZ zatím málo známé. Znalosti specifických potřeb těchto žáků však povede nejen k pochopení vzdělávacího systému, kterým žáci prochází, ale především k jejich integraci do většinové společnosti. Cílovou skupinou vzdělávacího modulu jsou pedagogičtí pracovníci škol a školských poradenských pracovišť. Dokument je ve formátu pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory