ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Metodika realizace (Staženo 9 x)
Autor: Michaela Králová, Iva Kolandová, Renáta Zemanová, Štěpán Ročák, Václav Strnad Kolektiv: Jana Bartoňová, Olga Lišková, Lucie Tomíčková, Hana Chalupská a podpoření učitelé (nositelé inovace) Autor: neudeven
Popis: Metodické materiály slouží jako podpůrný materiál k prohlubování matematických dovedností žáků na 1. stupni základní školy a zároveň k profesnímu rozvoji učitelů v oblasti pedagogické diagnostiky a následné diferenciace výuky. Materiál zahrnuje 6 matematických prostředí typických pro Hejného metodu (Součtové trojúhelníky, Hadi, Myslím si číslo, Geoboard, Mříž, Krychlové stavby) a dále oblast Zlomky, které můžeme řadit jako průřezové prostředí/téma. Hlavním cílem je pomoci především učitelům podporovat rozvoj matematických dovedností žáků prostřednictvím diagnostiky, kterou zde rozumíme diagnostický potenciál vybraných úloh, na jehož základě může učitel sledovat dosavadní úroveň matematického myšlení u svých žáků. Ve chvíli, kdy je učitel schopen určit konkrétní překážky rozvoje matematického myšlení, může následně nabídnout žákům takové úlohy, které mu pomohou tyto obtíže překonat. Zároveň je připraven poskytnou žákům bez edukativních překážek takové úlohy, které je posunou a rozvinou v dané oblasti.
Licence: Bez licence (Nepodléhající ochraně duševního vlastnictví)
Druh produktu: Strategické, metodické a analytické dokumenty a odborné zprávy
Autor: Michaela Králová, Iva Kolandová, Renáta Zemanová, Štěpán Ročák, Václav Strnad Kolektiv: Jana Bartoňová, Olga Lišková, Lucie Tomíčková, Hana Chalupská a podpoření učitelé (nositelé inovace) Autor: neudeven
Popis: Výstup nabízí baterii gradovaných úloh z vybraných prostředí Hejného metody napříč celým prvním stupněm s didaktickými komentáři. Předpokládáme využitelnost i pro pedagogy, kteří svou výuku nerealizují podle učebnic prof. Hejného a kol. a to díky průřezově nastavené gradaci vycházející od prvního ročníku až do pátého. Dokument představuje ucelenou nabídku adekvátních úloh sloužících jako reedukační nástroj pro překonávání specifických žákovských potíží v daných prostředí, nebo naopak pro rozvoj žáků vyžadujících náročnější výzvy. Tento dokument slouží jako doplňkový materiál k Metodice realizace, lze jej ovšem využívat i samostatně.
Licence: Bez licence (Nepodléhající ochraně duševního vlastnictví)
Druh produktu: Strategické, metodické a analytické dokumenty a odborné zprávy
Zpráva z AV a evaluace (Staženo 144 x)
Autor: Mgr. Michaela Králová, Ph.D. DiS. MBA Autor: neudeven
Popis: Tato zpráva obsahuje souhrn klíčových zjištění získaných v projektu Inovace ŠVP ve školních družinách a diferenciace výuky matematiky na 1. stupni ZŠ (Aktivita A2, H-mat, o. p. s.). Vyhodnocuje dopad projektu na nositele inovace (učitele), zejména na posun jejich profesních kompetencí ve vztahu k pedagogické diagnostice a dovednosti diferencovat výuku matematiky. Tyto poznatky vycházejí z autentických reflexí zapojených učitelů.
Licence: Bez licence (Nepodléhající ochraně duševního vlastnictví)
Druh produktu: Strategické, metodické a analytické dokumenty a odborné zprávy
Sylabus semináře (Staženo 14 x)
Autor: Mgr. Michaela Králová, Ph.D. DiS. MBA Autor: neudeven
Popis: Studijní plán pro seminář cílený na pedagogickou diagnostiku a diferenciaci ve výuce matematiky na prvním stupni ZŠ vycházející ze zjištění akčního výzkumu a z přímé spolupráce mezi studenty a nositeli inovace (podpoření pedagogové).
Licence: Bez licence (Nepodléhající ochraně duševního vlastnictví)
Druh produktu: Vzdělávací program