Autor: Mgr. Julie Štojdlová
Autor: neudeven
Popis: a) Pdf. b) Matematika pro SOU. c) Druhý ročník SOU, věková skupina přibližně 17-18 let. d) Matematika - rovnice . e) Matematika - řešení kvadratických rovnic. f) Matematika - řešení kvadratických rovnic. g) Pracovní list slouží k podrobnému vysvětlení postupu řešení úplné kvadratické rovnice. Po opakování daného postupu na více rovnicích by se žák měl umět vyřešit úplné kvadratické rovnice bez větších potíži. h) Výklad na základě prezentace v programu SMART Notebook, použití barev, směrových šipek, u toho spolupráce žáků, "step by step", žáci řeší vzorový příklad současně a společně s výkladem, zpětná vazba, zda pochopili a kontrola výsledků žáků. i) viz bod h) j) kvadratická, rovnice, diskriminant, vzorec, koeficienty, znaménka, odmocnina.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu:
Jiné
Autor: Mgr. Julie Štojdlová
Autor: neudeven
Popis: a) Pdf. b) Matematika pro SOU. c) Druhý ročník SOU, věková skupina přibližně 17-18 let. d) Matematika - rovnice . e) Matematika - řešení kvadratických rovnic. f) Matematika - řešení kvadratických rovnic. g) Pracovní list slouží k podrobnému vysvětlení postupu řešení úplné kvadratické rovnice. Po opakování daného postupu na více rovnicích by se žák měl umět vyřešit úplné kvadratické rovnice bez větších potíži. h) Výklad na základě prezentace v programu SMART Notebook, použití barev, směrových šipek, u toho spolupráce žáků, "step by step", žáci řeší vzorový příklad současně a společně s výkladem, zpětná vazba, zda pochopili a kontrola výsledků žáků. i) viz bod h) j) kvadratická, rovnice, diskriminant, vzorec, koeficienty, znaménka, odmocnina.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu:
Jiné
Autor: Mgr. Julie Štojdlová
Autor: neudeven
Popis: a) Prezentace pro interaktivní tabuli. b) Matematika pro SOU. c) Druhý ročník SOU, věková skupina přibližně 17-18 let. d) Matematika - rovnice . e) Matematika - řešení kvadratických rovnic. f) Matematika - řešení kvadratických rovnic. g) Materiál slouží k podrobnému vysvětlení postupu řešení úplné kvadratické rovnice. Po opakování daného postupu na více rovnicích by se žák měl umět vyřešit úplné kvadratické rovnice bez větších potíži. h) Výklad na základě prezentace v programu SMART Notebook, použití barev, směrových šipek, u toho spolupráce žáků, "step by step", žáci řeší vzorový příklad současně a společně s výkladem, zpětná vazba, zda pochopili a kontrola výsledků žáků. i) viz bod h) j) kvadratická, rovnice, diskriminant, vzorec, koeficienty, znaménka, odmocnina.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu:
Jiné