ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s výtvarnou výchovou, která se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence se zeměpisem, který se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s přírodopisem, který se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s průřezovým tématem mediální výchovy, které se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s výtvarnou výchovou, která se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s českým jazykem, který se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s občanskou naukou, která se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s dějepisem, který se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Výukový materiál slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Metodika propojuje téma umělé inteligence s náboženskou výchovou, které se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu).
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s chemií, která se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s anglickým jazykem, který se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s fyzikou, která se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Eva Nečasová a tým Autor: neudeven
Popis: Kompletní plán vyučovacího bloku, připravený v duchu konstruktivistické metody (ve struktuře E-U-R). Slouží jako opora pedagogům v hodinách a zároveň při přípravě na ně vzdělává. Matodika propojuje téma umělé inteligence s informatikou, které se vyučuje na základních školách (s přesahem na střední školu). Metodika vychází z kompetenčního modelu, jehož tři základní pilíře jsou: Znalosti o AI, AI dovednosti a postoj k AI.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory