ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Jana Šulcová, Jitka Palanová Autor: neudeven
Popis: Plně organizovaná spádová základní škola v menší obci s různorodou žákovskou populací pracuje v projektu Pomáháme školám k úspěchu a jejím hlavním cílem je, aby se každý žák učil na své maximum a s radostí. PIP se soustřeďuje na nástroj POPR (plán osobního pedagogického rozvoje), který vnáší systematičnost a koncepčnost do pedagogického rozvoje. PIP zachycuje vývoj tohoto nástroje v čase; jakým způsobem s plány osobního pedagogického rozvoje pracuje vedení školy; jak vypadá struktura rozhovorů mezi vedením školy a pedagogickými pracovníky (rozvojový rozhovor); jaký měl tento nástroj vliv na hospitace ze strany vedení školy. Přílohy obsahují ukázky POPRů, rozvojového rozhovoru, jak se proměňovalo přemýšlení pedagogů o vzdělávacích potřebách žáků v čase či hospitační archy používané při vzájemných hospitacích mezi kolegy.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Příklad dobré praxe
Autor: Jana Šulcová, Jitka Palanová Autor: neudeven
Popis: Plně organizovaná spádová základní škola v menší obci s různorodou žákovskou populací pracuje v projektu Pomáháme školám k úspěchu a jejím hlavním cílem je, aby se každý žák učil na své maximum a s radostí. PIP se soustřeďuje na nástroj POPR (plán osobního pedagogického rozvoje), který vnáší systematičnost a koncepčnost do pedagogického rozvoje. PIP zachycuje vývoj tohoto nástroje v čase; jakým způsobem s plány osobního pedagogického rozvoje pracuje vedení školy; jak vypadá struktura rozhovorů mezi vedením školy a pedagogickými pracovníky (rozvojový rozhovor); jaký měl tento nástroj vliv na hospitace ze strany vedení školy. Přílohy obsahují ukázky POPRů, rozvojového rozhovoru, jak se proměňovalo přemýšlení pedagogů o vzdělávacích potřebách žáků v čase či hospitační archy používané při vzájemných hospitacích mezi kolegy.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Příklad dobré praxe