Autor: Kazimierz Worek, Vítězslav Doleží
Autor: neudeven
Popis: Střední škola průmyslová a umělecká, Opava, příspěvková organizace poskytuje střední vzdělání s maturitní zkouškou denní formou vzdělávání v technických a uměleckých oborech. Zřizovatelem je Moravskoslezský kraj.
Příklad inspirativní praxe se v oblasti kritéria 1.5 soustředí na spolupráci školy s vnějšími partnery. Škola dle zjištění ČŠI věnuje velkou pozornost své prezentaci směrem k žákům základních škol a jejich rodičům v průběhu dnů otevřených dveří, na studijním veletrhu středních škol, na svých webových stránkách, v regionálním tisku apod., kde mimo jiné informuje o své vzdělávací nabídce. Standardními partnery školy jsou zákonní zástupci žáků, školská rada, zřizovatel a školská poradenská zařízení, se všemi je spolupráce na velmi dobré úrovni. Škola pokračuje v naplňování smlouvy o spolupráci se sdružením významných strojírenských firem – „Sdružením důlních a strojírenských technologií“. Zájem o spolupráci se školou mají i menší firmy.
Škola si pro spolupráci přednostně vybírá spolehlivé firmy, takové, které se žákům na praxi opravdu věnují a dobře se o ně odborně starají. Úspěšná spolupráce je pak nejen ta, kde se žákům na odborných praxích věnují, ale i ta, která má snahu materiálně škole pomáhat. Zpětnou vazbu o neproduktivních odborných praxích zjišťuje škola pohovorem se žáky a také anonymními dotazníky. PIP je zpracován s důrazem na obor vzdělání 23-41-M/01 Strojírenství, jenž dominuje ve vzdělávací nabídce školy.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu:
Příklad dobré praxe
Autor: Kazimierz Worek, Vítězslav Doleží
Autor: neudeven
Popis: Střední škola průmyslová a umělecká, Opava, příspěvková organizace poskytuje střední vzdělání s maturitní zkouškou denní formou vzdělávání v technických a uměleckých oborech. Zřizovatelem je Moravskoslezský kraj.
Příklad inspirativní praxe se v oblasti kritéria 1.5 soustředí na spolupráci školy s vnějšími partnery. Škola dle zjištění ČŠI věnuje velkou pozornost své prezentaci směrem k žákům základních škol a jejich rodičům v průběhu dnů otevřených dveří, na studijním veletrhu středních škol, na svých webových stránkách, v regionálním tisku apod., kde mimo jiné informuje o své vzdělávací nabídce. Standardními partnery školy jsou zákonní zástupci žáků, školská rada, zřizovatel a školská poradenská zařízení, se všemi je spolupráce na velmi dobré úrovni. Škola pokračuje v naplňování smlouvy o spolupráci se sdružením významných strojírenských firem – „Sdružením důlních a strojírenských technologií“. Zájem o spolupráci se školou mají i menší firmy.
Škola si pro spolupráci přednostně vybírá spolehlivé firmy, takové, které se žákům na praxi opravdu věnují a dobře se o ně odborně starají. Úspěšná spolupráce je pak nejen ta, kde se žákům na odborných praxích věnují, ale i ta, která má snahu materiálně škole pomáhat. Zpětnou vazbu o neproduktivních odborných praxích zjišťuje škola pohovorem se žáky a také anonymními dotazníky. PIP je zpracován s důrazem na obor vzdělání 23-41-M/01 Strojírenství, jenž dominuje ve vzdělávací nabídce školy.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu:
Příklad dobré praxe