ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Jana Kratochvílová, Karla Černá Autor: neudeven
Popis: PIP pochází z neúplné základní školy (pouze s 1. stupněm) málotřídního typu, která si klade za cíl vést žáky k přijímání zodpovědnosti za své učení a jednání, k řízení svého učení a k přijímání sama sebe jakožto jedinečné osobnosti a stejně tak i druhých. Zprostředkovává, jakým způsobem učitelé diferencují výukové cíle a jak jim přizpůsobují výukové strategie a materiál do výuky, jak učitelé vycházejí vstříc rozdílným schopnostem a potřebám žáků. PIP současně ukazuje, jak se žáci učí přebírat zodpovědnost za volbu úkolu dle úrovně náročnosti a jeho splnění, jak samostatně využívají pomůcek na podporu učení a spolupráce se spolužáky. Přílohy jsou příkladem dobré praxe toho, jak učitelé při přípravách přemýšlí nad výukovými cíli a různými úrovněmi zadání úloh, realizují samotnou výuku a následně ji reflektují společně s žáky.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Příklad dobré praxe
Autor: Jana Kratochvílová, Karla Černá Autor: neudeven
Popis: PIP pochází z neúplné základní školy (pouze s 1. stupněm) málotřídního typu, která si klade za cíl vést žáky k přijímání zodpovědnosti za své učení a jednání, k řízení svého učení a k přijímání sama sebe jakožto jedinečné osobnosti a stejně tak i druhých. Zprostředkovává, jakým způsobem učitelé diferencují výukové cíle a jak jim přizpůsobují výukové strategie a materiál do výuky, jak učitelé vycházejí vstříc rozdílným schopnostem a potřebám žáků. PIP současně ukazuje, jak se žáci učí přebírat zodpovědnost za volbu úkolu dle úrovně náročnosti a jeho splnění, jak samostatně využívají pomůcek na podporu učení a spolupráce se spolužáky. Přílohy jsou příkladem dobré praxe toho, jak učitelé při přípravách přemýšlí nad výukovými cíli a různými úrovněmi zadání úloh, realizují samotnou výuku a následně ji reflektují společně s žáky.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Příklad dobré praxe