ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Soňa Bergerová, Karel Zerzáň Autor: neudeven
Popis: Úplná základní škola zaměřená na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – žáků mentálně postižených, zpravidla s kombinací dalšího postižení, a žáků s poruchou autistického spektra. PIP se soustřeďuje na komunikaci pedagogů s žáky, rodiči i kolegy. Zaměstnaný tým pedagogických pracovníků vytvořil, aplikoval a prakticky ověřil účinný systém metod práce se žáky, který vede k naplňování jejich základních potřeb a směřuje k maximálně možnému plnohodnotnému začlenění do majoritní společnosti. PIP charakterizuje způsoby, kterými je vytvářeno bezpečné a podnětné třídní a školní společenství, jak jsou žáci začleňováni do života svého města, jakými prostředky škola rozvíjí vědomosti, dovednosti a sociální schopnosti žáků a jaké terapeutické činnosti využívá pro zvýšení kvality jejich života. Při této činnosti škola využívá pravidelná setkávání všech žáků, celoškolní projektové dny, třídní pravidla, žákovská portfolia, kontaktní deníky a zážitkové deníky žáků, kvalitně zpracované OVP a IVP a vhodné a správně cílené metody a terapie rozvíjející osobnosti žáků.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Příklad dobré praxe
Autor: Soňa Bergerová, Karel Zerzáň Autor: neudeven
Popis: Úplná základní škola zaměřená na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – žáků mentálně postižených, zpravidla s kombinací dalšího postižení, a žáků s poruchou autistického spektra. PIP se soustřeďuje na komunikaci pedagogů s žáky, rodiči i kolegy. Zaměstnaný tým pedagogických pracovníků vytvořil, aplikoval a prakticky ověřil účinný systém metod práce se žáky, který vede k naplňování jejich základních potřeb a směřuje k maximálně možnému plnohodnotnému začlenění do majoritní společnosti. PIP charakterizuje způsoby, kterými je vytvářeno bezpečné a podnětné třídní a školní společenství, jak jsou žáci začleňováni do života svého města, jakými prostředky škola rozvíjí vědomosti, dovednosti a sociální schopnosti žáků a jaké terapeutické činnosti využívá pro zvýšení kvality jejich života. Při této činnosti škola využívá pravidelná setkávání všech žáků, celoškolní projektové dny, třídní pravidla, žákovská portfolia, kontaktní deníky a zážitkové deníky žáků, kvalitně zpracované OVP a IVP a vhodné a správně cílené metody a terapie rozvíjející osobnosti žáků.
Licence: Specifická MŠMT – neomezené užití vč. poskytnutí třetí osobě
Druh produktu: Příklad dobré praxe